سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 3915

  بازدید امروز : 0

  بازدید دیروز : 0

به وبلاگ آموزشی من خوش آمدید.

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

شنبه 103 اردیبهشت 15
 

لینک دوستان

لوگوی دوستان


 

درباره خودم

 

لوگوی من

به وبلاگ آموزشی من خوش آمدید.

 

حضور و غیاب

یــــاهـو

 

جستجو در وبلاگ




 

اشتراک

 

 

بخشندگی، [بذر] دوستی را [در دل ها [می کارد . [امام علی علیه السلام]

اولین مطلب شروع وبلاگ

نویسنده:فرزاد::: شنبه 87/3/18::: ساعت 8:5 عصر

سلام دوستان عزیزم :

امروز روز اولین روزیه که این وبلاگ رو راه انداختم . راستش هنوز هم نمی دونم چه چیزی به عنوان مطلب توش بنویسم ،‏ ولی خوب اولشو با طراحی شروع می کنیم ، البته این وبلاگ اصلی من نیست . من این وبلاگ رو به عنوان پروژه یکی از درسهام تهیه و تنظیم کردم که انشاء الله تمام نمره اش رو هم می گیره . البته جا داره از استاد خوبم خانم س.آهنگری هم تشکر کنم.خوب دیگه مطلب این قسمت و با یک شعر تموم می کنم .

تو نیکی کن و در دجله انداز 

                            که ایـزد در بیابانت دهـد راه



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

پیام
پیام
آموزش ساخت تم با برنامه Carbide.ui Theme Edition 3.2 ( دو)
آموزش ساخت تم با برنامه Carbide.ui Theme Edition 3.2 ( یک)
اولین مطلب شروع وبلاگ


[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

©template designed by: http://tarrahi.parsiblog.com/