سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 3922

  بازدید امروز : 6

  بازدید دیروز : 1

به وبلاگ آموزشی من خوش آمدید.

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

یکشنبه 103 اردیبهشت 16
 

لینک دوستان

لوگوی دوستان


 

درباره خودم

 

لوگوی من

به وبلاگ آموزشی من خوش آمدید.

 

حضور و غیاب

یــــاهـو

 

جستجو در وبلاگ




 

اشتراک

 

 

دانشمند هنگامی که نمی داند، از فراگرفتن خجالت نکشد . [امام علی علیه السلام]

پیام

نویسنده:فرزاد::: یکشنبه 87/3/19::: ساعت 12:20 صبح

سلام بچه ها :

چند وقت دیگه می خوام برنامه فوتوشاپ رو آموزش بدم . البته فوتوشاپ برنامه خیلی گسترده ایه و همش و نمی شه توضیح داد‏ ‍، ولی تا حد امکان سعی می کنم توضیح بدم.اگه هر گونه سوالی هم داشتید قسمت نظرات در خدمت شماست.( نظر یادتون نره !)



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

پیام
پیام
آموزش ساخت تم با برنامه Carbide.ui Theme Edition 3.2 ( دو)
آموزش ساخت تم با برنامه Carbide.ui Theme Edition 3.2 ( یک)
اولین مطلب شروع وبلاگ


[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

©template designed by: http://tarrahi.parsiblog.com/